Thursday, June 2, 2011

gudbye N9 . wecome to KELANTAN ~

salam petang sumer .

malam  nie insyaALLAH aku ngan famili na gerak g kelantan . 
haha . bukan g honeym0on taw .
tapi g anta kazen tunang .
jauh kan ? nanti aku pown na cari orang jauh-jauh laa .
dapat pegi jalan-jalan . haha ;)
mane bole laa . si lobo tuh na campak mane . ta ke gile kejenyer tuh . h0ho ,
lepas g kelantan tuh nanti ,
g terengganu pulak . na masuk minang awek alang . da nak kawen da abang aku sorang nie .
bertambah laa akak ipar nampaknyer , hehe . 
lepas tuh bole g jalan-jalan . ta sabar nie .
haha . tapi aku sebenarnyer ta komfem lagi pegi ker taa .
esok ade klaz . isnin ade klaz . selasa ade klaz .
hadoyyy . pening-pening . tapi mungkin aku ta g kelantan tuh . 
so , ape lagi . dok umah study la nampaknyer . hehe . 
SPM kan da dekat . so kene laa study . kate budak cemerlang kan ? ;D
lagipun homework melambak + betimbun lagi nie haa .
sape plak na wat kalau aku sendiri ta buat .

SPM atien . ingat SPM ta lame lagi . .

haha , dah tuh kene la study .
papepun doakan aku yer supaye berjaya ;) ~~

1 comment:

  1. jadah apa nya kau study sambil dating bawah pokok rambutan tuh ha?kehkehkeh

    ReplyDelete