Tuesday, June 21, 2011

kebosanan menerjah ~

salam pagi sumer .

maaf sebab tetibe na tulis entry pepagi bute camnie . haha . berikutan kang aku na pegi ke sekolah menmandangkan ade hari kantin , so nsyaALLAH aku ta akan tidow sampai la ke waktu subuh kang . haha . lagi pown bukan belajar pown esok pagi . haha . bole la enjoy-enjoy kejap .aku tido umah along . ajak nad sekali . tetapi malangnya nad sudah lamer membongkangkan diri di atas tilam empuk lagi gebu nie . hehe .

lame da aku ta hapdet belog nie . maklum laa . makin buzy , spm pown dah ta lame lagi . hari berganti hari , dah masuk pertengahan bulan jun . tapi aku ? still belum ready lagi na pandang paper spm tuh apatah lagi na jawab soalan y ade kat dalam tuh . takut + gerun sesangat !

tibe-tibe mo0d aku bole jadi rajin sedikit la time nie . sebab mate ta ngantok . pastuh mesti ta bole na lelap kan . so aq rancang la na menaip-naip supaye mate aku bole jadi penig memandang ke kiri , ke kanan , ke atas dan ke bawah keyboard lappy nie . haha . memang kebosanan tahan ngaban dah nie . serius beb ! memang ta tipu .

nad da lena diulit mimpi-mimpi y ta seberapa indah macam mimpi aku . kehkehkeh  :D ( ketawa jahat sikit ) .tapi aku still lagi duduk tegak kat depan lappy nie sambil dengar lagu yang ta seberapa bez nie . aik ! rase macam pelik pulak style aku taip belog malam nie . ta macam selalu tuh . rase macam cakap dalam bahase baku pulak . hehe . bukan selalu kan ? " bahasa melambangkan bangsa " ~ tader kene mengene langsung . hihi . maklum laa . pagi-pagi bute camnie memang penig sikit ~

hubungan aku ngan kengkawan + famili semakin rapat skang . dulu selalu jugak la cari pasal ngan bebudak skola . tapi mungkin masing-masing makin matang , tinggalkan sumer perkara yang berkenaan dengan budak kecik . haha . kelakar . tapi this year i have a important mission ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->                       SIJIL PELAJARAN MALAYSIA           <------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ risau sangat . kadang-kadang tuh terfikir jugak camner la gaye kehidupan aku suatu mase nanti . adakah aku still lagi camnie atau da berjaye . haha . mesti berangan kan ? jadi orang kaye ker . haha . seronok kan kalau ape y ktew nak , ktew dapat . senang sangat kalau hidup ktew camtuh . tapi kene la blajar rajin-rajin ulu . dapat result y bole banggekan parents & famili y laen . isshhh ! kan bez kalau aku pown macam tuh ?


nengok ! da tersasar jauh daa . lari dari topik sebenar . sebenarnyer aku sendiri pown tataw ape la y nak di bebelkan kat belog nie . haha . tetibe terMASYUK bende-bende y ade kaita dengan keinsafan pulak . haha . alhamdulillah la kalau macam tuh . nampaknyer aku semakin berubah ke arah positif !

untuk memanjangkan lagi story mory aku nie . petang semalam aku ngan nad g taman bawak syameen . dy ajak maen boyan n gelongsor . so aku sebagai mak sedare y amat-amat bertauliah , aku pown bawak la dy . lepas tuh pulak , da enjoy-enjoy maen , ta nak pulak balik . aiiiyyy00ooo ! memang masalah betul nie . sebelum tuh dy nanges-nanges sebab lobo ngan angah datang . mungkin dy takut kowt . si lobo nie pulak satu hal . da taw budak tuh takut ngan dy , dy lagi wat muke ala-ala biawak kene langgar kat lori . serius ya amat . memang la takut budak tuh . sengan betul ! haha . last-last lobo ngan angah belaaa jer terus dari situ . kesian .

haha . ok laa . aq rase mate aku pown da hampir menutup semua bijik mate aku . tilam pown dah memanggil-manggil . bantql peluk pown da sedia menerima pelukan aku . ok laa . tata , salam :) ~~

No comments:

Post a Comment